Dealer BMW Smorawiński Poznań.

Cechuje Cię wyjątkowa dbałość o Klienta, bez problemu koordynujesz pracę innych osób, a zespół zawsze może liczyć na Twoje wsparcie w profesjonalnej obsłudze? Tak? Na dodatek interesujesz się motoryzacją i praca w otoczeniu samochodów będzie sprawiała Ci przyjemność? W takim razie istnieje duża szansa, że szukamy właśnie Ciebie!

BMW Smorawiński to Autoryzowany Dealer BMW, który zapoczątkował sprzedaż marki BMW w Polsce. Wieloletnia tradycja i ciągły rozwój nadają nam siły i motywacji do dalszego działania i odpowiadania na potrzeby naszych Klientów. Zapraszamy Cię do naszego zespołu i wspólnej realizacji wizji firmy jako:

KOORDYNATOR OBSŁUGI SERWISU MECHANICZNEGO.

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Koordynacja pracy zespołu Doradców Serwisowych, w tym motywowanie zespołu do realizacji zadań z zachowaniem najwyższej jakości
  • Dbałość o dobry wizerunek firmy poprzez zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klienta
  • Rozwiązywanie problemów reklamacji zgodnie z ustalonymi procedurami i dbałością o relacje z Klientem
  • Profesjonalna obsługa Klienta z orientacją na dosprzedaż usług serwisowych
  • Analiza wyników zespołu (ilościowych i jakościowych), omawianie ich na zebraniach i ustalanie kroków w celu realizacji założonych planów
  • Odpowiedzialność za procesy związane z: satysfakcją Klientów (NPS), jakością filmów dla Klientów (CitNow), realizacją kwartalnego Action Planu
  • Utrzymanie relacji Doradców i Mistrzów Serwisu na wysokim poziomie komunikacji
  • Podnoszenie swoich kwalifikacji oraz identyfikowanie potrzeb rozwojowych wśród Doradców

Nasze wymagania:

  • Doświadczenie w koordynacji pracy zespołu oraz sukcesy związane z motywowaniem do realizacji celów
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Orientacja na Klienta
  • Umiejętność budowania zaufania w relacji z Klientami
  • Znajomość branży motoryzacyjnej (mile widziana znajomość produktów i usług marki BMW)
  • Czynne prawo jazdy kat. B, kat A będzie dodatkowym atutem
  • Wykształcenie wyższe – preferowane kierunki związane z zarządzaniem, obsługą Klienta lub motoryzacją.
  • Znajomość obsługi komputera, w szczególności MS Excel

To oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferencji
  • Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
  • Organizację pracy według standardów BMW
  • Wynagrodzenie na poziomie 10 000 – 13 000 PLN brutto złożone z podstawy i systemu prowizyjnego opartego na poziomie realizacji celów.
  • Dofinansowanie karty MultiSport oraz możliwość zakupu karty dla Twoich najbliższych
  • Opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach
  • Możliwość rozwoju zawodowego – system profesjonalnych szkoleń zakończonych uzyskaniem prestiżowego Certyfikatu BMW
  • Rozwój oraz spełnienie ambicji w marce, której produkty są rozpoznawalne oraz cieszą się nienaganną renomą na całym świecie

Wspólnie z nami dostarczaj radość Klientom BMW i wywołuj uśmiech na ich twarzach!