Dealer BMW Smorawiński Poznań.
Cechuje Cię dbałość o zadowolenie Klienta, bez problemu wczuwasz się w jego potrzeby i dbasz o jego pozytywne doświadczenia? Organizacja eventów klienckich to Twoja broszka, ale równie dobrze czujesz się w mierzeniu efektów swojej pracy? Jeśli tak, to ta praca może być dla Ciebie!
BMW Smorawiński to Autoryzowany Dealer BMW, który zapoczątkował sprzedaż marki BMW w Polsce. Wieloletnia tradycja i ciągły rozwój nadają nam siły i motywacji do dalszego działania i odpowiadania na potrzeby naszych Klientów. Zapraszamy Cię do naszego zespołu i wspólnej realizacji wizji firmy, w której stawiamy Klienta na pierwszym miejscu. Dołącz do nas jako:
CUSTOMER EXPERIENCE & EVENT COORDINATOR.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Projektowanie, organizowanie, prowadzenie oraz raportowanie eventów dla Klientów marek BMW/MINI
- Weryfikacja, aktualizacja oraz opiekna na CI oraz VI salonu BMW/MINI
- Realizacja projektów POS'owych, tj. banery, naklejki, ulotki, etc.
- Prowadzenie projektu dot. Customer Experience: analiza, kreowanie rozwiązań, statusowanie, realizacja współpracy między działowej w celu osiągnięcia celów strategicznych i operacyjnych, raportowanie
- Analiza, tworzenie oraz raportowanie wskaźników w obszarze jakości obsługi Klienta
- Zarządzanie fakturami działu Marketingu w elektronicznym obiegu dokumentów V-Desk
- Odpowiedzialność za budowanie i prowadzenie projektów mających na celu zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń Klientów
Oczekujemy od Ciebie:
- Minimum 3 lat doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Doświadczenia w organizacji eventów klienckich
- Znajomości tematyki ścieżki zakupowej klienta i doświadczenia klienta
- Doświadczenia w branży motoryzacyjnej – mile widziane
- Umiejętności obsługi komputera w zakresie MS Office.
- Komunikatywności, inicjatywy, samodzielności, rzetelności i systematyczności
- Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności koordynacji pracą podwykonawców
- Czynnego prawa jazdy kat. B
Po objęciu stanowiska otrzymasz:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B
- Atrakcyjne wynagrodzenie w wysokości 6 000 - 10 000 PLN brutto składające się z podstawy oraz systemu prowizyjnego, opartego na realizacji ustalonych celów
- Możliwość skorzystania na preferencyjnych warunkach z: ubezpieczenia grupowego dla siebie i rodziny, Karty Multisport oraz prywatnej opieki zdrowotnej Medicover
- Pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie
- Możliwość spełnienia swoich ambicji oraz rozwoju w marce, której produkty są powszechnie rozpoznawalne oraz cieszą się nienaganną renomą na całym świecie.