Zależy nam na ciągłym dostarczaniu radości z jazdy i doskonałej obsłudze, mimo to czasami zdarza się, że produkt lub usługa nie spełnia Twoich oczekiwań lub masz zastrzeżenia do samego procesu obsługi. W takich przypadkach, zachęcamy Cię do zostawienia opinii, celem poprawy jakości naszych usług lub złożenia reklamacji. Odpowiedni formularz znajdziesz poniżej.
Wybierz rodzaj zgłoszenia i wypełnij formularz.
W ciągu 1 dnia roboczego, otrzymasz od nas mailowe potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia na podany przez Ciebie adres e-mail.
Jeśli będzie taka potrzeba, nasz pracownik skontaktuje się z Tobą, by uzupełnić zgłoszenie.
Przeanalizujemy Twoje zgłoszenie i wrócimy z pisemną propozycją rozwiązania w ciągu 14 dni.
Mamy nadzieję, że wspólnie uda nam się przywrócić Tobie radość z jazdy i zadowolenie z naszych produktów i usług.